Äntligen blogg.se som app till andriod :)

leta appar tidigare och blev såklart själaglad när jag såg att blogg.se blivit app. jag har ju så mycket att visa er, tips att ge :) brödbaket går framåt och jag börjar så smått se mig själv som expert ;)




Karlen min älskar sushi så det börjar jag också känna min rätt säker i. Fler sorter kommer allt eftersom.




Jag föredrar fortfarande fritt spelrum och undviker recept men kan erkänna att b. vissa saker jag gör kollas recept upp först haha, för att ha en grund att stå på :)

Nä nu hojtar lillan att filmen är slut, ska ta o pussa på henne lite sen blir det 40 year old virgin hihi. kommer med recept och tips på både bröd och sushi en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0